karleksjalvkansla.blogg.se

Kär * Ledsen * Fundersam * Everything between

Förälskelse - Del 2

Publicerad 2012-11-20 22:14:00 i Kärlek

 
Idag träffade jag Johannes igen. Det var bara ganska snabbt, en kram och lite prat. Han såg inte så glad ut, det var visst någon rolig lektion som blev inställd. Men bara den där kramen han kan ge en är underbar. Den är så snäll och försiktig på något sätt. Han kramar vanligt, men han verkar lite försiktig på samma gång. Jag har börjat prata mer med honom, vilket är bra. Ändå vet jag inte hur jag ska komma nära honom. Oavsett om han någonsin blir tillsammans med mig vill jag komma nära honom, det blir lite som ett tecken på att jag kan lyckas få de vänner jag vill och vara så som jag vill. Han är en stor del av det jag kämpar för, att våga sticka fram och säga "här är jag!". Jag ska! Jag ska! Jag ska! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Jag är en lugn person som tycker om att diskutera djupa frågor eller bara ha en bra dag med vänner och familj. Bloggens namn säger allt om vad jag gillar, framför allt kärlek. Jag gillar även latinska saker, men det kommer jag antagligen inte att prata om, i alla fall inte så mycket.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela