karleksjalvkansla.blogg.se

Kär * Ledsen * Fundersam * Everything between

Back on line

Publicerad 2013-01-01 14:04:00 i Övrigt

Jag vet att jag inte har skrivit på ett tag, men därför tänkte jag uppdatera er om vad som har hänt sedan senaste inlägget.

Johannes har jag knappt pratat med sedan jag berättade, vilket jag inte heller har någon större önskan om. Han har börjat flirta med en av mina kompisar... Jag vet inte om jag vill ge bara honom en smäll, eller kanske henne också för att hon är som hon är med killar. Något bra som har hänt är att jag har börjat bekanta mig mer en som heter Raphael. Han är jätte trevlig och vi förstår verkligen varandra när det gäller relationer. Han börjar bli en väldigt bra vän. Han är nästan alltid glad, han ger komplimanger och bara finns där. Flera kompisar, till och med min mamma, börjar fråga om det är något på gång mellan mig och honom. En aning irriterande, men jag kan förstå dem samtidigt. Jag har mitt liv och han har sitt, vi får se vad som händer. Jag förblir singel ett tag till, men det överlever jag. Vi hörs någon gång senare på detta nya år, 2013!

Kommentarer

Postat av: Josephine Einarsson

Publicerad 2013-01-01 23:17:21

Hej du! Fin blogg och gott nytt år på dig!
Just nu har jag en tävling på min blogg (med fyra andra bloggare) där du kan vinna en värdecheck på 400 kr hos kamda.se! Titta här & läs mer: http://photomemorys.blogg.se/2012/december/vinn-400-kr-hos-kamda.html

Ha det bäst!
Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Jag är en lugn person som tycker om att diskutera djupa frågor eller bara ha en bra dag med vänner och familj. Bloggens namn säger allt om vad jag gillar, framför allt kärlek. Jag gillar även latinska saker, men det kommer jag antagligen inte att prata om, i alla fall inte så mycket.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela