karleksjalvkansla.blogg.se

Kär * Ledsen * Fundersam * Everything between

Nästan!

Publicerad 2012-12-03 16:23:00 i Kärlek

Jag var så himla nära idag att berätta för Johannes. Jag träffade på honom så pass att jag fick en kram, pratade lite, och dessutom satt han och lite av hans kompisar kvar på samma ställe i korridoren väldigt länge. Jag pratade med honom ett flertal gånger, och tänkte att jag skulle berätta för honom... MEN sedan började ett par kompisar till honom att lattja runt, vilket han hängde på. När var detta? Jo, precis då jag tänkte tilltala honom och berätta! Det känns så jobbigt att jag inte vågade säga något efter. Jag ska berätta någon gång, helst innan jullovet. Jag vet bara inte hur... Hur berättar man för en kille som man inte står så himla nära att man är kär i honom? Jag har då ingen aning... I´ll try! Nu ska jag ta och värma mig under en filt och fundera över mitt liv ett tag. Ses vid nästa inlägg!

Kommentarer

Postat av: Marie Bergman

Publicerad 2012-12-04 21:15:57

Fin bild! =)

Svar: Tack! :)
Emma

Postat av: Emelie FOTO

Publicerad 2012-12-05 20:09:16

fin bild :)

Svar: Tack, men den är inte min :)
Emma

Postat av: Mikxki

Publicerad 2012-12-06 17:39:47

Vilken fin bild :)

Svar: Tack, men det är inte jag som har tagit den. Jag ska se till att börja använda egna bilder så fort jag har fixat en bra kamera för det.
Emma

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Jag är en lugn person som tycker om att diskutera djupa frågor eller bara ha en bra dag med vänner och familj. Bloggens namn säger allt om vad jag gillar, framför allt kärlek. Jag gillar även latinska saker, men det kommer jag antagligen inte att prata om, i alla fall inte så mycket.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela