karleksjalvkansla.blogg.se

Kär * Ledsen * Fundersam * Everything between

Skolan ger tid? Yey!

Publicerad 2012-12-04 16:10:00 i Kärlek

Det blev en ganska bra dag. Jag träffade Johannes och fick min dagliga(okej, nästan dagliga) kram. På våran teater-lektion pratade vi dessutom med våran lärare om att vi inte gillar ena gruppen vi jobbar med, de som har individuellt val. Det slutade med att vi bestämde att vi ska försöka jobba med treorna efter jul. Och vad innebär det? Mer tid med Johannes! Det kommer antagligen att bli en smula jobbigt för mig om jag har fått ett nej eller inte sagt något alls. Men om han och jag skulle vara ihop då är det bara kul. Det är fortfarande sjukt jobbigt att jag inte har berättat något och inte har kommit på hur. En dag ska jag berätta. Det ska jag! Hur som helst ser jag extremt mycket fram emot att få jobba med honom efter lovet. Snälla, fortsätt önska mig lycka till tills något har hänt med Johannes, oavsett om det slutar bra eller dåligt. One day, something will change!

Kommentarer

Postat av: Ida Nilsson

Publicerad 2012-12-04 19:40:33

Är du säker på att han inte läser det här då? ^^

Svar: Det får han väl göra om han vill, men inte ens mina närmaste vänner vet att jag bloggar, så hur ska han veta? ;)
Emma

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Jag är en lugn person som tycker om att diskutera djupa frågor eller bara ha en bra dag med vänner och familj. Bloggens namn säger allt om vad jag gillar, framför allt kärlek. Jag gillar även latinska saker, men det kommer jag antagligen inte att prata om, i alla fall inte så mycket.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela