karleksjalvkansla.blogg.se

Kär * Ledsen * Fundersam * Everything between

Ibland får man ta det för vad det är

Publicerad 2012-12-22 11:56:00 i Kärlek


Jag berättade tillslut via Skype. Inga känslor tillbaka, men det visste jag redan. Ibland får man bara ta situationen för vad den är.
"Simple, but effective" sa Harry Styles om raggningsrepliken "Marry me", han har rätt, den är effektiv. Jag tror att den är densamma med allt vi gör, det kan verka så simpelt och meningslöst, men det ger en effekt på våra liv ändå. Det är skönt att jag har berättat, att vi ska vara som vanligt med varandra. Nu är det bara att leva vidare, ta nya tag och göra nya framsteg. Vi ses, världen!
 
Bilden är tagen på Gran Canaria. Jag valde bilden för att när vi stod och tittade på bergen så gick många tanken i mitt huvud. Den platsen visar mycket filosofi och allmänt tänkande för mig. 
 

Kommentarer

Postat av: Alma♡

Publicerad 2012-12-27 19:06:48

Så härlig blogg. Jättefint skrivet<3

Postat av: Denice

Publicerad 2012-12-27 23:19:14

Hej! Fin header!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Jag är en lugn person som tycker om att diskutera djupa frågor eller bara ha en bra dag med vänner och familj. Bloggens namn säger allt om vad jag gillar, framför allt kärlek. Jag gillar även latinska saker, men det kommer jag antagligen inte att prata om, i alla fall inte så mycket.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela