karleksjalvkansla.blogg.se

Kär * Ledsen * Fundersam * Everything between

Ny dag, nya möjligheter

Publicerad 2012-11-22 21:39:00 i Självkänsla

                                                   
Ja, nu när jag börja komma på bättringsvägen så tänkte jag passa på att berätta lite om mina planer. Jag har i flera veckor mått väldigt dåligt på grund av för mycket stress och oro. Nu ser jag mer framåt för nya chanser. Jag börjar känna mig lite utvilad och gladare (tack, mina älskade vänner!) vilket gör att jag lättare kan jobba för mina mål. Jag har lite lättare för att gå omkring på stan eller på vägen hem utan att ha panik, dessutom pratar jag med nytt folk och de jag redan känner på ett nytt sätt, jag börjar bli mer öppen för att delta i själva umgängesbiten av en kompisgrupp. Om jag jobbar på i samma takt kan jag vara nära toppen om allt mellan ett halvår till ett år, vilket är väldigt bra med tanke på vart jag började. Tack för allt stöd från mina vänner! Jag hoppas att jag kommer att bli bättre och att fler kommer att få samma chans som mig. Lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Jag är en lugn person som tycker om att diskutera djupa frågor eller bara ha en bra dag med vänner och familj. Bloggens namn säger allt om vad jag gillar, framför allt kärlek. Jag gillar även latinska saker, men det kommer jag antagligen inte att prata om, i alla fall inte så mycket.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela