karleksjalvkansla.blogg.se

Kär * Ledsen * Fundersam * Everything between

Peppar peppar...

Publicerad 2012-12-11 19:00:00 i Kärlek

Idag så sms:ade jag Johannes och frågade om han ville göra något i helgen, jag fick ett kanske. Hans anledning vara att det kanske skulle vara en del uppträdanden, vilket jag kan gå med på eftersom han är med i ungdomskören. Jag hoppas att han har tid antingen på fredag efter skolan eller på söndag. Det skulle göra det så mycket lättare för mig att berätta om vi hade gjort något tillsammans utanför skolan någon gång innan.
Skit! En kompis ringde mig nyss och sa att han tydligen har frågat henne om jag var kär i honom! Hon kollade med mig vad som är okej att säga, och jag ska fortfarande få berätta själv. Tja, då vet jag i alla fall att han har märkt något... Jag kan inte säga att det hjälpte mycket... Hjälp!

Kommentarer

Postat av: Peppbloggen

Publicerad 2012-12-13 12:04:31

Hej! Vi är två tjejer som går sista året på gymnasiet och vi har som projektarbete att göra en peppbok för att höja unga tjejers självkänsla. Vi har därför startat en blogg med samma syfte. Kika gärna in om du vill! :D

Svar: Låter intressant, ska kolla!
Emma

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Jag är en lugn person som tycker om att diskutera djupa frågor eller bara ha en bra dag med vänner och familj. Bloggens namn säger allt om vad jag gillar, framför allt kärlek. Jag gillar även latinska saker, men det kommer jag antagligen inte att prata om, i alla fall inte så mycket.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela