karleksjalvkansla.blogg.se

Kär * Ledsen * Fundersam * Everything between

Underbarast!

Publicerad 2012-12-15 13:24:00 i Övrigt

Hur underbara vänner har man? På min födelsedagsfest igår kom en kompis med en helt underbar present. Det var en tavla med bilder på mina närmaste vänner (även min crush) som håller i lite lappar som bilder meningen "Vi älskar dig för den du är". Det betyder så himla mycket. Den är väldigt personlig och känns kärleksfull. Jag ska lägga upp en bild på den senare. Jag låg hela kvällen efter festen och tänkte på tavlan. Jag tänkte "Wow, jag har verkligen underbara vänner som finns där för mig", det är nästan så man vill gråta. Det betyder så mycket att få dem orden från så underbara vänner. Jag älskar dem otroligt mycket! Jag är så tacksam för mina vänner. Nu ska tavlan upp på sin välförtjänta plats på väggen! Tack, mina älskade vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Jag är en lugn person som tycker om att diskutera djupa frågor eller bara ha en bra dag med vänner och familj. Bloggens namn säger allt om vad jag gillar, framför allt kärlek. Jag gillar även latinska saker, men det kommer jag antagligen inte att prata om, i alla fall inte så mycket.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela