karleksjalvkansla.blogg.se

Kär * Ledsen * Fundersam * Everything between

Skakar...

Publicerad 2012-12-09 10:20:00 i Kärlek

Jag har ju fortfarande inte berättat för Johannes, vilket antagligen ingen är förvånad över. Dessutom så drömde jag om det inatt, jag vet inte vad som hände, jag bara vet att jag drömde om det. Den drömmen (vad som nu än hände) gör att jag inte vet om jag är taggad eller vettskrämd för att berätta! Jag skakar just nu! Jag skakar när jag skriver det här. Det känns även som att jag ska börja gråta. Jag vill verkligen berätta för honom, men jag är vettskrämd för vilka följder det kan få. Snälla, kan någon ge ett lugnande tips?

Kommentarer

Postat av: Katarina

Publicerad 2012-12-09 20:22:41

Oj, nu vet jag inte alls vad saken gäller, men andas lugnt, slappna av brukar hjälpa. Långpromenad och frisk luft.
Lycka till!

Svar: Tack, jag har andats djupt hela dagen och försökt sova bort en del av tiden.
Emma

Postat av: Emilia Bokelund

Publicerad 2012-12-10 18:30:57

åh, hur är det finis ? :(
känner dig inte alls, men detta låter verkligen hemskt!

Svar: Det har varit lite sådär efter det, men jag börjar må bättre. Tackar som frågar.
Emma

Postat av: S

Publicerad 2012-12-10 21:37:36

Få det överstökat, få det ur dig. Det är oftast väntan och alla tankar som gör det hela värre än vad det är :) Tänk inte på vad som kan gå fel utan på vad du kan vinna på det. Det är lite som att dra av ett plåster. Just do it.

Svar: Tack för tipset
Emma

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Jag är en lugn person som tycker om att diskutera djupa frågor eller bara ha en bra dag med vänner och familj. Bloggens namn säger allt om vad jag gillar, framför allt kärlek. Jag gillar även latinska saker, men det kommer jag antagligen inte att prata om, i alla fall inte så mycket.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela