karleksjalvkansla.blogg.se

Kär * Ledsen * Fundersam * Everything between

Första dagen

Publicerad 2013-01-07 19:29:00 i Övrigt

Idag hade vi första skoldagen efter lovet, och det har varit en ganska trevlig dag. Den började med att vi inte började förrän 09:45. Sov morgon! Som jag ändå aldrig tar (ops). Under den första lektionen fick jag först veta att jag fick bra betyg på två prov (yen!), samt att våran lärare, som ingen i klassen tycker om så himla mycket (vi har till och med försökt bli av med henne som lärare ett tag), inte längre ska ha oss. Jag kände hur lyckan steg i mig. Jag vet att det låter hemskt. Men jag ogillade läraren rakt igenom. Jag hoppas att den nya läraren är bra. Vi hörs igen!
Här är en "gammal" bild. Wow, jag kan knappt fatta att jag har varit så korthårig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Jag är en lugn person som tycker om att diskutera djupa frågor eller bara ha en bra dag med vänner och familj. Bloggens namn säger allt om vad jag gillar, framför allt kärlek. Jag gillar även latinska saker, men det kommer jag antagligen inte att prata om, i alla fall inte så mycket.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela