karleksjalvkansla.blogg.se

Kär * Ledsen * Fundersam * Everything between

Bröllop!

Publicerad 2012-11-09 18:04:00 i Kärlek

En del av de vuxnas kärlek är ju bröllop. Mina föräldrar ska gifta sig imorgon, det är jätte gulligt tycker jag! De har varit ihop i ca 21år och min bror ska snart fylla 20. Att de har fått barn så tidigt i förhållandet kunde lika gärna ha fått dem att gå isär. Men vad gjorde de? De höll ihop och kommer antagligen att vara det länge till. Att jag tar upp det här är för att jag visa att man kan även som ung träffa någon som man är tillsammans med för resten av livet. Allt kan hända! Inget förhållande är utan problem. Tro mig, mina föräldrar har fått gå igenom mycket, men de har hållit ihop i vått och torrt. Jag tycker att det är otroligt kul att kärleken kan vara så stark.
Jag har sagt det förr, jag kommer säga det många gånger... Lycka till allihopa och jag önskar er lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Jag är en lugn person som tycker om att diskutera djupa frågor eller bara ha en bra dag med vänner och familj. Bloggens namn säger allt om vad jag gillar, framför allt kärlek. Jag gillar även latinska saker, men det kommer jag antagligen inte att prata om, i alla fall inte så mycket.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela