karleksjalvkansla.blogg.se

Kär * Ledsen * Fundersam * Everything between

Let´s kick it!

Publicerad 2012-11-06 22:45:00 i Övrigt

Välkomna till min nya blogg! Jag har tagit bort min gamla eftersom den både var väldigt ostrukturerad och lite svår att göra inlägg på med tanke på vilket ämne den hade. Hur som helst kommer den här bloggen att handla om det breda begreppet kärlek, samt självkänsla. Jag har valt att skriva om de två ämnena eftersom det är ämnen där jag både kan skriva av intresse och vilja att diskutera dess innebörd och mycket mer. Förhoppningsvis blir den här bloggen mycket mer aktiv än de jag har haft innan. Jag hoppas att ni kommer att tycka om bloggen. Ni ser av mig snart!
 
// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Jag är en lugn person som tycker om att diskutera djupa frågor eller bara ha en bra dag med vänner och familj. Bloggens namn säger allt om vad jag gillar, framför allt kärlek. Jag gillar även latinska saker, men det kommer jag antagligen inte att prata om, i alla fall inte så mycket.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela